Derya Deniz hotell Kemeris, Türgis, pakub meeldivat puhkust hingematvate merevaadete ja mugavate majutustega. Valige erinevate toatüüpide hulgast, mis on loodud lõõgastumiseks, ideaalne peredele, paaridele ja üksikutele reisijatele. Nautige mugavusi, nagu värskendav bassein, kohapealsed einestamisvõimalused ja sõbralik teenindus. Olenemata sellest, kas olete siin romantilisel puhkusel või perereisil, Derya Deniz pakub sooja atmosfääri ja ainulaadseid kogemusi, mis muudavad teie viibimise unustamatuks.
Kirjelduse tegi ChatGPT
Renoveerimise aasta: 2014
Ehitusaasta: 2000
Kõikide hoonete arv: 7
Kogupindala: 3 000 m2
Tubade koguarv: 198
Asukoht Derya Deniz Hotel
Hotelli tüüp: Rannahotell
Kolmas rannajoon: 300 m
Infrastruktuur
Toatüüp
Standard Room
Standardtuba peahoones. Toas on 1 kaheinimesevoodi või 2 üheinimesevoodit, televiisor vene kanalitega, telefon (tasuline). Suitsetamine tubades on keelatud.
Suurus:20 m2
Kogus:123
Mugavused
Palsam: Olemas
Rõdu: Olemas
Föön: Olemas
Turvaline toas: Tasuta
Dušš: Olemas
Tualett: Olemas
Televisioon: Olemas
Annex Room
Toad lisahoonetes. Toas on 1 kaheinimesevoodi või 2 üheinimesevoodit, televiisor vene kanalitega, telefon (tasuline). Suitsetamine tubades on keelatud.
Hotell jätab endale õiguse muuta hindu, teenuseid ja nende osutamise aega vastavalt hooajale ja ilmastikutingimustele, sealhulgas tubade tüüpe - ilma ette teatamata. Join UP! Baltic veebileheküljele postitatud fotod on näidised, mistõttu võivad hotellitoa värv, mööbel ja planeering ning toa tegelik seisukord erineda. Maailmas ei ole ühtset hotellide klassifikatsioonisüsteemi. Hotelle võivad kvalifitseerida rahvusvahelised, riiklikud või kohalikud ametiasutused, turismikomisjonid või muud organid, seega on hotellide standardid riigiti erinevad. Isegi sama kategooria hotellid ühes riigis võivad olenevalt asukohast, seisukorrast, hotelli suurusest, teenindustasemest ja pakutavate teenuste arvust oluliselt erineda. Pange tähele, et Join UP! Baltic pakub teavet hotellide kohta tuginedes ainult hotellide klassifikatsioonile, mille esitab hotelli administratsioon.